קול הנגב – המכללה האקדמית ספיר

הלילה הלבן שלנו


מאת: שוהם, שנה ב'

"לילה לבן" או כמו שבוגרי הרדיו לאורך השנים אוהבים לכנות אותו: "טקס העברת הלפיד". עכשיו בואו, זה כל-כך מופרך להדביק את הדימוי הזה לסטודנטים של הרדיו שכואב לי הצד רק מלחשוב על ריצה. אם תשאלו אותי זה במקסימום "טקס העברת נס קפה" או עוגיות, אם מישהו כבר החליט לפנק.

ובכל זאת, מה היה לנו שם? דבר ראשון מלא אנשים יפים. מלא.

וגם קצת המשכיות של מסורת ארוכת שנים ברדיו "קול הנגב".

ביום שני ה-15.1, החבר'ה של שנה ג' האלופים פינקו את הטירונים של שנה ב' בערב קבלת פנים מושקע בטירוף. חוץ מלדאוג למחצלות וכריות לישיבה בפנאן, היו גם פינוקים, ים אוכל, בירות והופעות לתוך הלילה. אגב, כשאני אומרת אוכל, אני מתכוונת לארוחה ישראלית קלאסית הכוללת: פיצה, חומוס ובירת גולדסטאר. אם הבטלה מביאה לידי חטא, המתכון הזה מביא לאחוות עולם וכאב בטן קולקטיבי. פלא שהפרס ב"חבילה עוברת" היה מפתח אקסקלוסיבי לשירותים ציבוריים?! אתם לא חייבים לקחת את המילה שלי על זה, אני אתן לתמונות לדבר.

אגב, חבר'ה שהבריזו כי " משחק כדורגל", אם חשבתם שהרווחתם משהו – טעיתם. מי אמר שמוותרים על הצפייה במשחק של מכבי חיפה נגד מכבי תל אביב? במקום לקפוא מקור יחד עם עוד 22 אלף אוהדים באצטדיון "סמי עופר" בחיפה, ברדיו "קול הנגב" יודעים לשלב בין הנאה ופלז'ר! לסקרנים, התוצאה 3-1 למכבי תל אביב. אוהדי מכבי חיפה, ההפסד שלכם הוא אפילו כפול.

 

אבל תכלס, אם הייתי צריכה לתת שם למסיבה הזו, notice me senpai, לוקח קל. לא יודעת מה איתכם, אני כבר התאהבתי אנושות באנשים המוכשרים האלה. ואם לא הבנתם את הביטוי היפני הזה, כנראה שאתם לא מספיק גיקים ובאסה לכם.

 


single