קול הנגב – המכללה האקדמית ספיר

מצעד המנגל


כתבו: גיל אוקנין ורון טוביה

הנה מגיע יום העצמאות. הפעם ה-69 בה אנו חוגגים את מתן ההסכמה העולמית לריכוז כל היהודים במקום אחד, בכדי, שכמובן, שיהיה נגד מי להצביע באירוויזיון.

אז רגע לפני שאתם מוצאים את הגחלים, וקונים את מיטב הבשרים מהסופר הקרוב לביתכם, אל תשכחו את המוזיקה מסביב שתרים לכם את האווירה. אנחנו כאן בכדי למצוא עבורכם את השירים המתאימים במיוחד בשבילכם.

עומר אדם-מביט מהצד:

אין מישהו שלא יצא לו לזמזם "לה לה לה לה לה" מהפזמון של השיר הזה. הוא מתנגן כיום בכל תחנת רדיו או מסיבה שמכבדת את עצמה. אז לאלו שעוד לא שמעו אותו בטעות, תעשו לעצמכם טובה, ושימו אותו במנגל שלכם.

 

Luis Fonsi ft. Daddy Yankee-Despacito :

סכנה, התמכרות! להיט הרגאטון הזה הוא הדבר הכי ממכר שיצא לי להיחשף אליו לאחרונה. הוא חבר קבוע אצלי בפלייליסט בנסיעות ללימודים, באימונים ואיפה לא? ג'סטין ביבר כבר עשה קאבר מיוחד לשיר בשיתוף עם דאדי יאנקי והלחן של השיר אף הגיע לשימוש אצל קהלים במגרשי כדורגל, אז אין סיכוי שהוא לא מתנגן אצלכם במנגל.

 

סטטיק ובן אל תבורי-זהב:

אוקיי אוקיי אוקיי. אפשר בלעדיהם במצעד כזה? תאהבו או תשנאו, הצמד הזה הוא פשוט מכונת להיטים, כל שיר שלהם זוכה לכבוש את פסגות המצעדים בשלב כלשהו. אז האחרון מבין בית היוצר אמנם כבר נחשב ל-"חרוש", ועדיין, יום הולדת 69 למדינה, בשר טוב על המנגל, אלכוהול משמח על השולחן, לא נשמח קצת עם הלהיט הזה?

 

  Jason Derulo feat. Nicki Minaj & Ty Dolla $ign-Swalla:

עוד להיט, חדש יחסית בהשתתפות ניקי מינאז'. הוא החל להשתלט על פסגת המצעדים האמריקאים ותאמינו לי, בקרוב גם פה הוא ישתלט על לב המיינסטרים. אם בא לכם קצת לזוז ליד המנגל שלכם, תנו לו להתנגן.

 

Ed Sheeran- Shape of you:

לאחר לבטים קשים, גם השיר הזה חייב להיות במנגל שלכם. בכל זאת, הלהיט הגדול של השנה בכל מקום על הגלובוס ראוי לכבוד. השיר הזה, בכל מצב, בכל מקום, מקפיץ ומרים את האווירה, אז גם במנגל שלכם בעצמאות.

חג שמח!!


single