קול הנגב – המכללה האקדמית ספיר

חוזרת הביתה


כתבה: דנה יעקבי

מה משותף לתומר פישר, מורן מייזלס ורדיו קול הנגב?

בשבוע שעבר, צהריי יום רביעי הגיעה היוצרת, המוזיקאית והזמרת מורן מייזלס לשעה של אירוח לבבי לרגל אלבומה החדש בתוכניתו של תומר פישר, האומן, היוצר והזמר שגדל אצלנו ברדיו קול הנגב.

מייזלס, שלמדה בבית הספר "רימון", ליוותה מוזיקאים רבים מהשורה הראשונה, יצרה מוזיקה לתיאטרון, הייתה חברה בלהקת "שלנה עלייך", וחיה ונושמת מוזיקה עוד מהילדות הוציאה אל אוויר העולם את הסינגל הראשון שלה מתוך אלבום הבכורה שלה "חוזרת הביתה". אותו הפיקה יחד עם אייל מזיק, המפיק המוזיקלי. למרות החששות והפחדים מייזלס קיבלה אהבה מטורפת על אלבומה החדש בהשקת הבכורה, שנערכה יום אחד בלבד בת"א, לפני הראיון החגיגי שלנו כאן ברדיו קול הנגב,  "שעליתי לבמה וראיתי כמות מאוד מפתיעה של אנשים זה עשה לי טוב על הלב. הרגשתי עטופה באהבה."

צילום: דניאל גן אור

האלבום מלא בשירים אינטימיים, אחרים משאר השירים שיוצאים היום לתעשיית המוזיקה הישראלית, שמעוררים געגועים לפעם, להתרפק על העבר, לחזור לילדות לפי דבריו של תומר. זאת מכיוון שמייזלס גדלה בכפר תבור שבצפון, והמעבר שלה למרכז המדינה גרם לה לגעגוע לילדות, לטבע שהיה תמיד חסר ולפשטות שאפיינה את הצפון ואת חייה הצעירים מה שיצר שירים כאלה נוגעים ונוסטלגיים.

"המוזיקה לא נכנסה לחיי ברגע מסוים, היא תמיד הייתה שם" אומרת מייזלס. עוד מימי ילדות בפסנתר בבית של ההורים ועד להיותה חברה בלהקה "שלנה עלייך" יחד עם טלי רובינשטיין ואיתן גינזבורג שהיו ביחד במשך 4 שנים, שהופיעו בכל מקום ובכל זמן שיכלו, הוציאו אלבום אחד ואחריו התפרקו. למרות ההתפרקות מייזלס מוספיה ואומרת כי הם הסתדרו מצוין וידעו להתמודד עם העובדה שיש 3 קולות שצריך לחלוק. "הרגשנו שכל אחד צריך לקחת רגע, לראות לאן כל אחד הולך לבדו, זה לא משנה את העובדה שהיה לי מדהים להיות חלק מלהקה."

היום מייזלס לא עוצרת, ממשיכה ליצור, לכתוב, לנגן ולהפיץ את הכישרון שלה לעולם. "רדיו קול הנגב" מאחל לה המון בהצלחה!

 


single