קול הנגב – המכללה האקדמית ספיר

באתי לחלום


זוהי ללא ספק הייתה שנה מרגשת מאוד עבור נתן גושן. לצד הופעתו הקולנועית הראשונה כשחקן בסרט "סיפור אחר", גושן משיק מופע חדש לקראת האלבום שעתיד לצאת בשנה הקרובה. להופעה שהתקיימה ביום שלישי השבוע (05/02/19), ב'פורום' באר שבע, הגיעו מאות מעריצות להראות את אהבתן. המופע התחיל בשעה עשר בדיוק, וגושן עלה לבמה הכי קז'ואל שיש. חולצת טישרט צמודה, ג'ינס, סניקרס וכמובן כובע הגרב שמאפיין אותו. 

ההופעה החלה בשיר "כל מה שיש לי" מתוך אלבום הבכורה שלו בשנת 2011. כמובן, שלצד השירה הוא גם ניגן בגיטרה, וגרם לנו שוב להבין למה התאהבנו בו עוד מההתחלה. לאחר חמישה שירים שבהם הוא ניגן בגיטרה אקוסטית, הוא פנה אל הקהל ובירך את כולם על כך שהגענו למופע שלו. בין לבין הוא סיפר לנו כל מיני דברים שקרו לו במהלך הקריירה שלו, ושהוא חוגג בדיוק שמונה שנים מאז שהוא התחיל. הוא סיפר לנו איך מישהי התקשרה אליו בשתיים וחצי בלילה, וביקשה שיצלם סרטון עבור בנה בן הארבע. לאחר מכן, גושן עזב את הגיטרה והתחיל להגביר את הקצב ולשיר להיטים כמו "איפה את", "דור הסתלבט", "חיכיתי", "Thinking about it", וכמובן הלהיט שלו "סיפור אחר" שזהו שיר הנושא מתוך הסרט של אבי נשר, שבו גושן משתתף בתפקיד קולנועי ראשון, מרגש ובלתי נשכח.

כל מה שיש לו. צילום: אביה פרץ ותום עטון
נתן והמעריצות. צילום: אביה פרץ ותום עטון

רגע השיא של ההופעה הגיע כאשר גושן ירד אל הקהל, עבר בין המעריצים, בעיקר מעריצות שצורחות, ותוך כדי הוא הצטלם עם כולם. כמובן שזה לא הפריע לו להמשיך לשיר, לפרגן ללהקה שלו ולהביא להם צ'ייסרים. לאחר כעשר דקות שבהם הוא היה למטה בין הקהל, הוא חזר בחזרה לבמה ושר את הבלדות שכולם אוהבים.  את המופע גושן חתם עם "26" ו"באתי לחלום" השיר החדש שלו. ועל הדרך הוא סיפר לנו על החלומות שלו, וביקש שלא נוותר אף פעם על החלומות שלנו.
לסיום, נתן גושן מוכיח שגם אחרי שמונה שנים עדיין אפשר להתאהב בו. בנוסף, אין ספק שיש לו כישרון, ושהוא נשאר אדם צנוע שלא מבין עדיין למה המעריצות מצלמות ומעלות תמונות שלו.

,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

single