קול הנגב – המכללה האקדמית ספיר

בלאק לפטופ


היי לכל הסטודנטים והסטודנטיות המתוסכלים שאין להם כסף לקנות בגדים, מקווה שהכנתם את הלפטופים ליום שישי השחור שמגיע עלינו לטובה. למען כל השוקיסטים של שנה א' (השוק פשוט עוד מלווה אותם מתחילת הלימודים), אתן לכם טיפל'ה רקע על היום הבכלל לא שחור הזה: הבלאק פריידי מגיע בכל שנה בשבוע הרביעי של חודש נובמבר, הוא חל מיד אחרי יום הרווקים הסיני ואחריו מגיע הסייבר מאנדיי. אחרי שעברנו את מתקדמים ב' אני אסביר בפשטות… הבלאק פריידי הוא יום שיא בצרכנות בארצות הברית, היום הזה פותח את עונת הקניות שבין חג ההודיה לחג המולד. אז נכון, סרוויס להורים לכבוד ראש השנה כבר לא ישתלם לקנות, אבל למי אכפת חברים, אסוס יוצאים ב60 אחוז הנחה! 

בשבוע של הבלאק פריידי הקניונים מתמלאים קונים שמגיעים בעקבות ריח הסיילים. אותם נחושים מגיעים בהמוניהם ומרוקנים את הכסף שלהם על המון דברים שהם לא צריכים. הם עומדים בתורי ענק, דוחפים, כועסים שלא פותחים עוד קופה, שוכחים שקיות, מבקשים שישמרו להם מוצרים ועדיין אחרי כל זה- הם מסיימים את היום מאוד מרוצים על שטעמו את טעם הסייל. עד כמה היום הזה מוגזם אתם שואלים את עצמכם? קבלו אנקדוטה קצרה שתמחיש: ב2008 המוני הקונים שהגיעו לפתיחה הגדולה של חנות מרשת וול-מארט, רמסו למוות את אחד העובדים ופצעו עוד 4. גאד אנשים- יש מצב לקצת חמלה? אני מבינה שכל החנויות הכי שוות יוצאות במבצעים סופר שווים, על כל המוצרים, מכל העונות, בגדים, מוצרים לבית, כלי מטבח וכולי (אתם עוד פה?) אבל עדיין, קצת תרבות.

אז לכם סטודנטים יקרים שלי, אם אתם עמוסים מידי במטלות כדי להגיע לקניון, אל תשכחו שתמיד עומדת בפניכם האופציה לפתוח את אסוס בשיעור מול המרצה ולהזמין מלא דברים נחמדים, הפעם… זה שווה את זה. 

,

single