קול הנגב – המכללה האקדמית ספיר

יריית הפתיחה


המרוץ לאגודת הסטודנטים במכללת ספיר החל- והדמוקרטיה בשיאה.
דוהרים לבחירות, ונראה כי הקמפיינים של שני המתמודדים המתחרים כבר בשיאם: שירן לוי (שנה ג, החוג לתקשורת), אשר כיהנה כסגנית יו"ר האגודה הנוכחית מתמודדת הפעם לתפקיד יו"ר האגודה עם מפלגתה "ת'אכלס", כאשר מולה מתמודד אביחי אלמיו, גם הוא סטודנט לתקשורת משנה ג אשר מתמודד מטעם מפלגת "שינוי".

 בעוד ימים ספורים, בין ה 15-20 לחודש דצמבר תתקיים הצבעת הסטודנטים בקלפיות המכללה, ומיד בסיומן יוכרז המנצח הגדול. בריאיון הלוחמני אמרה לוי כי הניסיון והבנת המערכת מביאה את מפלגתה למצב בו היא מוכנה הרבה יותר ממפלגתו של אביחי לתפקיד יו"ר וכי "יש לנו תוכנית עבודה סגורה שאנחנו כבר מתים לממש".

מנגד, אמר אלמיו שמפלגתו, "שינוי" תביא שקיפות לאגודה וכי "בקדנציה הקודמת של האגודה הנוכחית אפילו פרוטוקול אחד לא פורסם לסטודנטים, כפי שפוסק החוק". בנוסף מתח אלמיו ביקורת חריפה על התנהלותה של האגודה הקודמת בענייני פנים "מכללתיים" הנוגעים לסטודנטים, כמו אתר האינטרנט של האגודה שאינו עלה כראוי לאוויר כפי שהובטח, וכן עליית דמי השמירה בשמונים שקלים בשנה האחרונה.

על השאלה "מהי ההרגשה להתמודד מול בן מחזורך" אמרה שירן כי היא היתה שמחה לחבור ולעבוד עם אביחי, אך כיוון שניסיון זה אינו צלח היא מאחלת לו הרבה הצלחה בהתמודדותו האישית. אביחי מצדו השיב על אותה שאלה כי "אני חושב שאם הייתי מצטרף אל שירן, לא הייתי מביא לידי ביטוי את כל מה שאני יכול".

בעקבות הריאיון סערה קבוצת הווצאפ של תלמידי תקשורת משנה ג במכללה והשיח אף עבר למחוזות הווירטואליים ברשתות החברתיות, שם יתנהל הקמפיין בימים הקרובים עד פתיחת הקלפיות.

אנו נאחל בעיקר למערכת בחירות סוערת, אך מכבדת ושקופה.

ניתן להאזין כאן לראיונות עם שני המתמודדים, מתוך התוכנית "ישראלית על הבר", מיום שלישי האחרון, ה26.11.2109:

התוכנית "ישראלית על הבר" משודרת בכל יום שלישי בשש בערב.

,

single