קול הנגב – המכללה האקדמית ספיר

נשמע מבטיח


כתבה: יהב ארז

כבר הכריזו על רנסנס ההיפ הופ הישראלי, אבל יהב ארז משוכנעת שהחלק הטוב עוד עתיד להגיע. הראפר הצעיר מאיר גאולה צברי, או בשם הבמה שלו M.G.T, עדיין בתחילת דרכו וכשהפריצה תגיע לא תבינו למה לא שמעתם עליו לפני כן. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

13020456_1133854383325619_2103121275_n

כבר כמה חודשים שאני עוקבת אחרי הדף הרשמי של מאיר גאולה צברי בו הוא בעיקר מעלה סרטונים של עצמו זורק וורסים בפריסטייל בכל סיטואציה אפשרית. אם זה בהופעת רחוב, אם זה בטיילת באילת, או סתם בבית מול המחשב. יכולות האלתור המרשימות ישר תפסו את תשומת הלב שלי, ונתתי לייק. ברור מהרגע הראשון שהבנאדם נולד לחרוז. אבל בימינו כל ילד יכול להעלות סרטונים של עצמו מהסלולרי עושה שטויות עם חברים. חיכיתי לראות לאן הוא הולך עם זה, ואז יצא קליפ רשמי ראשון שלו לשיר "אמת בלב" אותו הוא מבצע יחד עם אחיו הקטן יוסף חיים צברי- סוג של ילד פלא בפני עצמו.

השיר, הקליפ, והקשר עם אחיו, משדרים את אותה תמימות וענווה שיש ביוצר הזה. ראפר עם שפה נקייה, שונה במראה ממה שהיינו מצפים ממי שעוסק בהיפ הופ, ושובר את התבניות המקובעות של כולנו, אבל לפני הכל בן אדם. ובין כל השורות והחרוזים, זה מה שהכי עובר ובולט. בפרשנות שלי, זאת אותה ה"אמת בלב" שהוא הולך איתה קדימה ולא נותן לאף מכשול לעצור אותה.
אמנם יש משהו בוסרי בשיר החדש, אבל זה רק אומר שהוא הולך להיות אפילו יותר טוב ממה שהוא עכשיו. יש משהו מרגש בלראות צעדים ראשונים של עשייה מוזיקלית כשברור שהיא תגיע למימדים אדירים בעתיד. לכן אין מילים מתאימות יותר לסיים איתן מאשר "אתם עוד תשמעו ממנו".


single