קול הנגב – המכללה האקדמית ספיר

"השחור החדש"

גיא מזיג בשיא ההופעה

כתבו: אליאן טפר וגיל אוקנין

בשלישי האחרון יצאנו לסקר את הופעתו של גיא מזיג עם "השחור החדש", אלבום הסולו הראשון שלו וגם שמה של הלהקה בפאב "החלוץ" בבאר שבע.
קרוב ל-250 איש הגיעו להופעה של מזיג, שמשלבת גרוב פאנק ופופ עם קריצה לדיסקו מימי "הדורבנים". ההופעה הייתה עם אנרגיה גבוהה, הטיב לסכם זאת אחד האנשים בקהל במהלך ההופעה: "אחלה מוזיקה".

 

כשנשאל מזיג, על ההרגשה להופיע מול הקהל הבאר שבעי הוא לא התבלבל והצהיר כי: "אני מרגיש הכי בבית בעולם, אני גדלתי בבאר שבע, אני מכיר פה את כל הסמטאות שמובילות לפאב, כל המשפחה שלי פה, אז אין יותר בבית בשבילי מבאר שבע".

 

מזיג ולהקה מאחורי הקלעים
מזיג והלהקה מאחורי הקלעים

מזיג, צלע חשובה בהרכב "הדורבנים", הוציא את אלבום הסולו הראשון שלו בשנת 2015 לאחר שנים רבות של עשייה פורייה בתעשיית הבידור אך לא בפרונט שלה. על ההחלטה לעבור לקריירת סולו ואיך ההרגשה הוא אומר: "אחרי שכתבתי להמון אומנים גדולים עם הרבה אהבה, למען המוזיקה, לא אהבתי איך שזה הופק" ואז מוסיף כי "לצערי אין לאף אחד את הסטייל שאני אוהב, אז עם הזמן התחלתי להבין שאם אני לא אעשה את זה בעצמי, השירים האלו לא ייצאו כמו שאני רוצה להוציא אותם ועלתה בי התחושה כמו של אישה בהיריון ודחף להוציא את זה ממני".

 

כאמור, מזיג כתב והלחין הרבה מאוד שירים, לו ולאחרים, אז מה השיר המועדף עליו? "שירים זה כמו ילד, קשה לי להגיד, אבל סיפור מעניין הוא מאחורי השיר 'כל מה שרצית', שהוא על יצאנית, אמנם לא יצא לי להכיר אחת כזו באופן אישי, אבל הייתה מישהי שהייתי רואה באופן קבוע עומדת ברחוב, כשהייתי יוצא מהחזרות בדרום תל אביב. זה היה איזור עם הרבה גועל מסביב, הייתי אומר לעצמי שבטח יש לה אבא ואמא ועצוב לי לראות אותה בתחתית, בלי אהבה, מכורה לסמים, הרגשתי שאני חייב להוליד שיר על זה".

 

מזיג נמצא כעת בסבב הופעות בכל הארץ עם "השחור החדש", את הליין המלא תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק שלו. לגבי הופעה במכללת ספיר, למקרה ששאלתם סטודנטים יקרים, הוא עונה באופן נחרץ: "שיקרצו אליי ואני אעשה את זה בשמחה, אני מבטיח שיהיה פאן גדול". אגדות הסטודנטים, לטיפולכם.


single