קול הנגב – המכללה האקדמית ספיר

טעם של עוד

עדי בשיא ההופעה

כתבו: לינה גבעוני ואור שמשון

מקפיצה את הקהל. צילום: Baruch "Hanegbi"
מקפיצה את הקהל. צילום: "Baruch "Hanegbi

אז למה עדי אולמנסקי אגדית? אולי בגלל השילוב המטורף של נשיות וראפ, אולי בגלל שהיא החלוצה (ואולי היחידה) אשר מתמחה ביצרה של תמהיל היפ הופ משובח, אולי בגלל שרק עכשיו היא התחילה עם מה שהיא מכנה "האני האמיתי" שלה? ואולי בגלל כל אלו היא אגדית ויחידה במינה.

 

לחלוץ הגענו ממש עם תחילתו של השיר הראשון. ה"חלוץ" לא התמלא מכמות האנשים שהגיעו, אבל זה בכלל לא שינה את העובדה שברגע שהיא התחילה עם "climax" כל הנוכחים במקום התקדמו צעד לעבר קדמת הבמה, מה שהפך את האווירה לאינטימית יותר ומהנה יותר. איתה על הבמה ניגן גם הדיג'יי אורי בשור, שליווה אותה במהלך ההופעה. "איזה כיף לחזור לבאר שבע" עדי ציינה והמשיכה להרים את הקהל עם השיר A.D.I המקפיץ.

 

אולמנסקי, 28, לשעבר סולנית ההרכב LORENA B היא זמרת, מפיקה ויוצרת, חורשת את במות העולם בפסטיבלים באירופה ובארה"ב וכיום משיקה את הEP השלישי שלה 'DREAMIN' הכולל חמש רצועות שגם אותן ביצעה בהופעה. עדי המשיכה עם שני שירים חדשים "no more" ו-"take me high" שגרמו לנו להזיז ת'ישבן. באמצע ההופעה עדי נגנה את "DREAMIN", הלהיט שעל שמו נקרא הEP ובמהלכו נרשמה תקלה טכנית קלילה שהצליחה להתגבר עליה במהירות (אור שמה לב, לינה המשיכה בענטוזים). באווירת ההיפ הופ שעדי ואורי בשור הצליחו לייצר, היו גם שני קאברים מפתיעים של ריהאנה (bitch better have my money) ודה וויקנד (I can't feel my face). הסט ליסט היה מגוון, ונשמע כרצף מוזיקלי מהפנט שלא השאיר אף אחד בקהל אדיש, במיוחד עם הביצוע של עדי ל"pink pillz" ,"snow" ועוד סינגלים חדשים מהEP כגון "digging'" ו-"higer".

 

עדי במהלך ההופעה. צילום: Baruch "Hanegbi"
עדי במהלך ההופעה. צילום: "Baruch "Hanegbi

ההופעה כללה גם את "Chinatown" האינסטרומנטלי, שגם הוא, מלבד את הקהל, גרם לעדי עצמה לפזז ולשלהב את הקהל שהגיע מהצפון ועד הדרום כדי לצפות בה. אמנם ההופעה הייתה קצרה, אך השאירה טעם של עוד.

אנחנו כבר מחכות בקוצר רוח לאלבום הבכורה שייצא (כנראה) בסוף 2017.


single