קול הנגב – המכללה האקדמית ספיר

קופצת למים

ליאת אליהו לקראת אלבום

ראיינה: ברנדה אזרצקי

השם "ליאת אליהו" כבר מתגלגל בין אנשי המוזיקה שנים, כל פעם בהקשר אחר, אך תמיד בפרוייקטים שלא שייכים לה. סוף סוף היא לוקחת את המושכות לידיים ומוציאה סינגל ראשון לקראת אלבום הבכורה.

אז ליאת, סינגל ראשון, במה הוא עוסק?
"כן, ב-8 בינואר יצא לי הסינגל הראשון "מרחק מגעגוע". השיר הוא על הקשר עם הבן זוג שלי, גל שליו. בגדול הוא טס לכמה זמן ופשוט המרחק גרם לגעגוע. שפכתי את כל שהרגשתי באותו רגע על דף ויצא שיר מאוד אמיתי, מאוד שלי מה שנקרא."
גל הוא לא רק הנושא הסינגל ובן זוגה של ליאת, הוא גם המנהל והמפיק המוזיקלי שלה "קיבלתי חבילה מה שנקרא" מספרת לנו אליהו, כשאני שואלת על הגבולות שבין עבודה לרומנטיקה היא ממהרת לבטל "אין גבולות. הכול ביחד, הכול בכימיה מדהימה ובאמת שלא יכולתי לבקש יותר טוב מזה."

האלבום שלך כולו יעסוק באהבה?
"לא, אני לא עד כדי כך קיטשית, אבל יש ויש. הוא באמת יהיה אלבום מגוון מאוד, חלק על החיים, על היום יום שלנו, יש המון נושאים, סיפורים אישיים- לא רק אהבה."
ליאת אליהו ידועה בעיקר בעקבות היותה זמרת הליווי של הזמר רותם כהן, שבשנים האחרונות הפך לאחד הזמרים המצליחים בארץ. היא זכתה לפרגון רב בהופעותיו בזכות הקול המיוחד שלה.

מה עם רותם כהן? לא כואב לעזוב?
"האמת שהייתה לי תקופה מדהימה אבל עבר המון זמן. היה לי ממש כיף וקיבלתי המון הכרה וקהל מדהים שלו שחבר אליי ככה וזהו. את יודעת, תקופות עוברות ותוך כדי עבדתי בהפקות נוספות. זו בעיקר הייתה תקופה מדהימה והגיע הזמן שאעשה דברים משלי."

נראה שאת מוקפת כל החיים במוזיקה, יש עוד תחומים שמעניינים אותך?
"כל החיים הייתי במסגרות מוזיקליות, מעולם לא עסקתי במשהו אחר. בין לבין אולי עבדתי בעבודות כאלו כמו כולם, בברים וכאלה לפני צבא, לא משהו יוצא דופן ואחר כך נכנסתי למוזיקה ועד כה מדהים לי."

מה נאחל לך להמשך?
שנוציא עוד סינגלים ומוזיקה לעולם וחלום של מוזיקאי שיכירו, שיאהבו. בעיקר הצלחה.


single