קול הנגב – המכללה האקדמית ספיר

בצומת דרכים

שקרוקה לקראת אלבום בכורה

ראיין: גיל אוקנין

עידן שקרוקה רק בן 20 אבל כבר נחשב לכוכב בעולם הילדים, אחרי ששיחק בסדרות ילדים והתפתח בקריירת המשחק הוא מתחיל בקריירה מוזיקלית חדשה ומוציא סינגל חדש "צומת דרכים".

עידן, אתה מעיד שמאחורי הסינגל החדש שלך, "צומת דרכים", יש סיפור מעניין, תרצה לשתף?
"מאחורי הסינגל יש סיפור די מצחיק, ראיתי פוסט לפני שנה של ידידה טובה שלי בפייסבוק, משפט שהיא רשמה בו, 'לא לחזור, רק להגיע מחדש', גרם לי לרצות להתחיל לכתוב, אז מצאתי את עצמי שוב ושוב כותב, עד שלאחר לא מעט קשיים יצא לו הסינגל הראשון ובאמת המשפט הזה הוא חלק מהסינגל".

אתה מעיד על עצמך שאתה אוהב לכתוב, אתה מרבה בכתיבה של שירים?
"האמת שבתור שחקן חלק מהעניין זה לכתוב, לא רק במוזיקה, ככה שאני כותב לא מעט ואוהב את זה. את הסינגל כתבתי ביחד עם תמר יהלומי, היא תותחית ואני גאה שהיא רשמה איתי את השיר. התהליך של הכתיבה והיצירה של הסינגל הוא מאוד מאוד כיפי, הרגשתי שאני נוגע בעצמי בפרמטרים שעוד לא נחשפתי אליהם במוזיקה".

זה הסינגל סולו הראשון שלך, האם יש תכנון לאלבום סולו ראשון בקרוב?
"זה התכנון, אני מאוד עצמאי וכל מה שאני עושה זה בזכות עצמי, גם כלכלית, ככה שבינתיים אני חוסך לאלבום בכורה. אולי אעשה הד סטאר בקרוב, זה בתכנון, זו לא בושה וזה מוביל לתוצאות טובות של חברים מהתחום. יש לי כבר חומרים קיימים אז אתם עוד תשמעו ממני".

עידן שקרוקה, כאמור, הוא כוכב ילדים, הוא שיחק בסדרה "שכונה", ששודרה בערוץ "ניקולודיאון" וזכתה להצלחה.
האם אתה מתכנן לעזוב את קריירת המשחק המצליחה בעולם הילדים בעקבות העיסוק במוזיקה?
"שחקן צריך לדעת לעשות הכל, אם התברכתי בכישורים המגוונים של הכתיבה והשירה אז אני מתכוון להשתמש גם בהם, אני לא מתכוון לעזוב את קריירת המשחק בעולם הילדים בקרוב, אך בהחלט ארצה להשתתף בסדרות לקהל של 'מבוגרים', זה חלום שאני אשמח להגשים אותו. אני מכבד את קהל הילדים, זה קהל קשה אבל שהוא אוהב אותך אז הוא מתגמל".

לסיום, מה ניתן לאחל לך להמשך?
בריאות טובה, שאמשיך ליצור וגם לגעת באנשים ולשמח.


single